tirsdag 22. mai 2012

første måned over!


Hei igjen! Nå har det jammen meg godt en hel måned her nede.. Tia flyr..
Fortsatt er livet her utrolig bra! Koser meg veldig..
Har egentlig ikke skjedd noe helt spesielt siden sist jeg skrev. Bortsett fra at jeg har vært en del i parken med venner i helger osv.. Utrolig trivlig.. Gnasj grønne parker, og hundrevis med folk som koser seg i sola..
Forrige uke hadde vi fri på 17 mai, siden det var noe katolsk tradisjon, så det var jo ålreit å få fri på Norges bursdag. Den dagen tilbringte jeg i Stadtpark, den største parken i byen, med en del venner.. Når sola gikk ned skulle jeg å en som heter Jacob, som er en kompis fra Mexico gå til rommet mitt for å hente noe.. Når vi kommer gående fra byen og mot internatet, så ser vi en stooor folkemengde, og jeg skjønner med en gang at her er det noe som skjer.. Er aldri så mye folk utafor internatet mitt. Så kommer den ene politibilen etter den andre. Fult utstyrt politi med hjelmer, skuddsikre vester, pistoler og battonger.. Vi står først i vinduet mitt å kikker, før vi bestemte oss for å gå utafor å spørre hva som skjedde, da viste det seg at det hadde vært fotballkamp mellom Wien og Graz, Graz vant selvfølgelig. Så da var det hooligans fra Wien som stod å venta på at fansen fra Graz skulle komme.. Men det kom så mye politi, at det var mer politi enn hooligans til slutt.. Så det skjedde ikke noe mer enn det.. Men fikk tatt noen bilder av det:


Bildet over å under er tatt fra vinduet mitt og ut i gata..



her har vi gått ned på gata, du ser en vegg med politi folk står der med hjelmer og diverse.


Politiet og en del av hooligansen som står i bakrunnen.



Jacob, kompisen min.



Men nå klikka internetten min igjen.. Nettverksporten min som er ødelagt.. så da har jeg bare trådløst dårlig nett fra Kinoen som jeg bor over. Så kommer ikke noe mer denne gangen

1 kommentar:

  1. Nettet ditt er HÅPLØST når den ikke funker! Haha..
    Men ja, gleder meg til å se hvordan du har det der nede :) ses snart!

    SvarSlett